Czy jesteś gotowy, żeby podjąć się #sierpniowego challengu?

Cześć!

Nazywam się Bartosz Kulewicz.
Co musisz o mnie wiedzieć?

Aktualnie jestem trenerem oraz przedsiębiorcą. I co ważniejsze, znajduję czas na swoje treningi, które pomagają mi w zachowaniu dobrego samopoczucia.

Jestem przekonany, że indywidualne podejście do treningu pozwoli zachować Twoją sprawność i zdrowie na długie lata.

Czy jesteś gotowy, żeby podjąć się #sierpniowego challengu?

Nikt nie przekona mnie do tego, że pracując przynajmniej  po 8 h dziennie, jesteś w stanie trenować jak zawodowiec, dodatkowo pilnując posiłków i mając czas dla siebie.

Im cięższy trening tym lepiej? A czy jesteś zadowolony ze swoich efektów treningowych?

Wiem o tym, że brak kontroli nad tym co się robi, przynosi niekontrolowane efekty. Sam kiedyś trenowałem bez opamiętania i jedyne co z tego okresu pamiętam to nieustające zmęczenie i kontuzje.

Nie musisz trenować więcej, i mocniej, żeby mieć lepsze efekty. Rozwiązaniem tego podejścia jest nasz projekt #naprawiamyludzi

Jesteś ciągle zmęczony?  Nie masz efektów treningowych? Co chwile coś Cię boli lub masz kontuzje?

Zostań tu na dłuuużej!
Ja i mój zespół szykujemy dla Ciebie dużo ciekawych treści.

Jeśli chcesz być na bieżąco, to kliknij w niebieski guzik poniżej i zostaw mi swojego maila! Dzięki temu będziemy w kontakcie i dowiesz się w pierwszej kolejności o produktach, webinarach, artykułach itd..

#naprawiamyludzi…

stara się unikać efektu przetrenowania poprzez ciągły kontakt i obserwację. Trenuję ludzi od kilku lat i obserwuję niepokojące zjawisko. Im cięższy trening tym lepsze efekty… a ciągła presja social mediów to tylko napędza.

“No pain no gain” Brzmi znajomo? Social Media są pełne ludzi ze świetną sylwetką i imponującą sprawnością. Trenuj codziennie do upadłego i dawaj z siebie 110% every fu…ing day! Nie ma czegoś takiego jak przetrenowanie, bo wszystko jest w Twojej głowie!

“Sport ma ogromną moc i może być źródłem energii do pozytywnych przemian”
Chrissie Wellington

Ciekawi Cię jak uniknąć przemęczenia dodatkowo mając efekty? Zapraszam!

Poruszymy kwestie:

L

długoterminowych celów treningowych

L

treningu “bez zarzynania się”

L

jak często trenować i dlaczego warto prowadzić historię treningową

L

czy da się uniknąć kontuzji

L

co robić w przypadku kontuzji

L

fizjoterapii sportowej opartej na EVB (evidence base medicine)

L

… i zobaczymy co jeszcze Cię ciekawi (jesteśmy do Twojej dyspozycji)

Czeka na Ciebie środowe naprawianie się!

Zaufało nam już ponad 1 tys. osób, którzy borykali się różnego rodzaju dolegliwościami bólowymi lub przewlekłymi kontuzjami.

Na szczęście da się inaczej!