Ćwiczę – potrzebuję porady

Dlaczego nie widzę
efektów?

Nie Ćwiczę – chcę zacząć

Ostatni raz ćwiczyłeś
w szkole średniej?

Rehabilitacja

Czy operacja jest
niezbędna?

Plan treningowy jest nieskuteczny?  
Wystarczy jedna konsultacja i dostajesz monitoring treningowy wraz z planem przez 30 dni!

Cześć! Nazywam się Bartosz Kulewicz. Co musisz o mnie wiedzieć?

Aktualnie jestem trenerem oraz przedsiębiorcą. I co ważniejsze, znajduję czas na swoje treningi, które pomagają mi w zachowaniu dobrego samopoczucia. Jestem przekonany, że indywidualne podejście do treningu pozwoli zachować Twoją sprawność i zdrowie na długie lata. Nikt nie przekona mnie do tego, że pracując przynajmniej po 8 h dziennie, jesteś w stanie trenować jak zawodowiec, dodatkowo pilnując posiłków i mając czas dla siebie.

Im cięższy trening tym lepiej? A czy jesteś zadowolony ze swoich efektów treningowych?

Wiem o tym, że brak kontroli nad tym co się robi, przynosi niekontrolowane efekty. Sam kiedyś trenowałem bez opamiętania i jedyne co z tego okresu pamiętam to nieustające zmęczenie i kontuzje. Nie musisz trenować więcej, i mocniej, żeby mieć lepsze efekty. Rozwiązaniem tego podejścia, jest nasz projekt #naprawiamyludzi

Jesteś ciągle zmęczony? Nie masz efektów treningowych? Co chwile coś Cię boli lub masz kontuzję?

Zostań tu na dłuuużej! Ja i mój zespół szykujemy dla Ciebie dużo ciekawych treści. Jeśli chcesz być na bieżąco, to kliknij w niebieski guzik poniżej i zostaw mi swojego maila! Dzięki temu będziemy w kontakcie i dowiesz się w pierwszej kolejności o produktach, webinarach, artykułach itd..

Dołączam do #naprawiamyludzi!

#naprawiamyludzi, stara się unikać efektu przetrenowania poprzez ciągły kontakt i obserwację. Trenuję ludzi od kilku lat i obserwuję niepokojące zjawisko. Im cięższy trening tym lepsze efekty… a ciągła presja social mediów to tylko napędza.

“No pain no gain”

Brzmi znajomo? Social Media są pełne ludzi ze świetną sylwetką i imponującą sprawnością. Trenuj codziennie do upadłego i dawaj z siebie 110% every fu…ing day! Nie ma czegoś takiego jak przetrenowanie, bo wszystko jest w Twojej głowie!

“Sport ma ogromną moc i może być źródłem energii do pozytywnych przemian”
Chrissie Wellington

Ciekawi Cię jak uniknąć przemęczenia dodatkowo mając efekty? Zapraszam! Poruszymy kwestie:

  • Długoterminowych celów treningowych;

  • Treningu “bez zarzynania się”;

  • Jak często trenować?

  • Dlaczego warto prowadzić historię treningową?
  • Czy da się uniknąć kontuzji?
  • Co robić w przypadku kontuzji?
  • Fizjoterapii sportowej opartej na EVB (evidence base medicine);

  • … i zobaczymy co jeszcze Cię ciekawi (jesteśmy do Twojej dyspozycji).

Zaufało nam już ponad 1 tys. osób, którzy borykali się różnego rodzaju dolegliwościami bólowymi lub przewlekłymi kontuzjami. Na szczęście da się inaczej!

Tak, dołączam do movecenter.pl!